lil precious

lbdf.lilypie.com/TikiBlogger.php/Ce1y

Saturday, December 22, 2012

sakit itu penghapus dosa

assalamualaikum..
 Ya Allah lama sungguh tidak berkesempatan menjenguk blog sendiri.banyak yang terjadi sepanjang cuti sekolah ini.alhamdulillah kerana masih dalam cuti namun ujian datang tanpa kita duga.ujian untuk menguatkan keimanan kita terhadap Allah,untuk menguji kita sebagai hambaNya,kita hanya mampu ikhtiar dan segalanya terserah padaNya.

alhamdulillah aku masih mampu menulis dan menjalankan kehidupan seperti biasa.syukur Ya Allah memberi aku peluang untuk terus hidup dan beribadah kepadamu.

doakan aku sembuh seperti biasa.aku ingin kembali bekerja mendidik anak2 dengan penuh semangat.Ya Allah sembuhkanlah.hanya kepadaMu aku meminta pertolongan.

..aku rindu suamiku..ingin rasanya memeluk dirinya di saat aku kesakitan.Ya Allah kuatkanlah aku..

2 comments: