lil precious

lbdf.lilypie.com/TikiBlogger.php/Ce1y

Daisypath - Anniversary

Daisypath -

Saturday, December 15, 2012

gerak hati?


malam tadi aku request gambar dari iskandar.dia bagi gambar desktop dia.iskandar punya yang atas tu.aku macam pernah tengok gambar ni kat mana.cek2 rupanya wallpaper laptop aku jugee..rasa teruja dan pada masa yang sama kagum.macam berpakat je kita ni kan.

ada orang cakap suami isteri ni ada gerak hati yang sama dan seiring.betul atau tidak tu tidaklah dapat dipastikan.Allah Maha Mengetahui..tapi sebelum kahwin lagi kami memang selalu ada sesuatu yang sama.tertulis perkara yang sama,tercakap perkara yang sama,banyak lagilah.inilah yang dikatakan jodoh kan.alhamdulillah.

gerak hati ni banyak jenis.mungkin si isteri tiba2 rasa tak sedap hati,mungkin memikirkan sesuatu yang tak diingini terjadi pada si suami.dan telahan si isteri benar.kita biasa mengalami rasa begini,kan?biasanya si ibulah yang mempunyai gerak hati yang sangat kuat.nak tahu lebih terperinci tentang gerak hati boleh baca link ni;

http://resipihidup-bersamasuzana.blogspot.com/2012/02/kuasa-gerak-hati.html

baiklah setakat ni dulu.harap perkongsian ini bermanfaat untuk semua.assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment