lil precious

lbdf.lilypie.com/TikiBlogger.php/Ce1y

Friday, December 28, 2012

back to school

assalamualaikum..

minggu depan hari persekolahan sudah bermula.adakah cikgu2 sudah bersedia mental dan fizikal untuk kembali bekerja?lama sungguh cutinya kan.aku pun rasa macam lemau2 dah lama sangat bercuti.tapi sudah tanggungjawab,marilah kita sama2 menjalankannya.

menginjak tahun baru,tugas2 baru juga sedia menanti.tugas yang paling tak ku sangka ialah dilantik Ketua Panitia Bahasa Inggeris..pengalaman memang kosong,taktau apa2..nak taknak kena terima sebab kekurangan guru.guru opsyen BI dua orang dah bertukar ke sekolah lain.kawan2 seperjuangan sila beri tunjuk ajar ye!

lagi satu aku diberi peluang mengajar tahun 6.yaaaa..inilah cabaran sebenar.takut tapi masa ni lah kita nak menguji diri sendiri.mesti banyak benda nak buat untuk menjayakan budak2 ni untuk peperiksaan.insyaAllah..

lagi satu...aku dah bertukar ke sesi pagi.sobs.sedih jugak sebab memang best sangat2 mengajar sesi petang.tapi itulah,kadangkala kita kena berubah angin juga mencuba sesuatu yang baru.aku terima semuanya dengan hati yang terbuka.jangan sedih2 ye..

semoga 2013 membawa rahmat kepada semua.ameen..

2 comments:

  1. Wah congrats! Hebat tu... I pun kena ajar Year 6 next year. Scary... tapi in syaa Allah let's do our very best! :)

    ReplyDelete
  2. huhu..we must help each other ni..teaching year 6 is not easy rite?along with the high expectatios..waaa

    ReplyDelete