lil precious

lbdf.lilypie.com/TikiBlogger.php/Ce1y

Sunday, January 13, 2013

selamat hari lahir suamiku =)

assalamualaikum...

lama tidak menapak di blog sendiri..tergerak hati nak menulis tapi ada sahaja kekangan masa..agak sibuk kebelakangan ini..alhamdulillah malam ni ada free sikit so kita update sikit ye.

hari ni 13 Januari 2013,hari lahir suamiku,Che Ku Edy Iskandar yang ke..tu kena tanya empunya diri,hehe.tahun ni empunya diri menyambut hari lahir di Beirut dan si isteri pun tak mampu nak meraikan hari istimewa si suami.walaubagaimanapun,si isteri telah berjaya mengadakan majlis harijadi bagi pihak si suami dengan bantuan family in law.hikss sukee

nak pos hadiah,kos agak mahal so aku mampu beli sebiji kek je.seperti biasa tempah dengan che nor dari sweetpea.aku cuma nak kek warna hijau gelap dan sedikit wordings atas kek tapi che nor came out with a soldier on the cake! LOVE IT TO THE MAX!



my sister in law suggest buatkan satu video untuk tatapan iskandar.aku bab2 video ni aku fail,sebab aku malu dan segan,haha.tapi secara spontannya terjadilah aku dan ucapanku itu.abaikan muka aku yang kedut2 tahan malu,kikiki.



untuk hubby,please take care of yourself and please please come back soon.i miss you so much!

orait itu sahaja updatenya..take care loves!

1 comment:

  1. menjadi jugak idea videonya.. ^^,
    kek tu... oh my! anak buah wid pun cakap nak jugak se! hahaaha!
    anyway, so sweet! May ALLAH bless both of you till jannah~!

    ReplyDelete