lil precious

lbdf.lilypie.com/TikiBlogger.php/Ce1y

Friday, September 20, 2013

pemenangnya...

assalamualaikum,

pernah jumpa orang yang bila kau cakap sesuatu,ada je benda berkaitan benda yang kau cakap tapi apa yang dia cakap tu kira macam 1 level higher dari apa yang kau cakap.senang cite nak jugak dia,nak menang jugak macamana pun.contoh kau kata da lama tak pegi melancong.then orang yang respon tu balas,'aku tiap2 bulan pegi melancong'..hurmmm...aku taktaula kot aku kot yang sensitip bobonar tapi ini sangat mengjengkelkan hatiku.walau apa pun yang terjadi kau nak jugak cakap something yang way better dari apa yang aku cakap.tak bolehke kalau kau balas, ' pegila Phuket,best...'  takpun suggest tempat2 best memandangkan kau dah pegi tiap2 bulan melancong..haa gitu..sebab aku rasa bila kau cakap kau pi melancong tiap2 bulan kau nak buktikan yang ko lagi bagus dari aku..sorry to say,aku emo dengan orang pesen gini..

haha ni cuma apa yang aku rasa.mungkin orang lain rasa benda ni biasa je tapi sebab bila orang yang sama setiap kali aku berkata2 mesti respons dia pasal benda yang sama tapi 1 level higherlah dari apa aku cakap,aku rasa macam nak cakap,ko ni annoying gila.what are you trying to prove?

*situasi bukan situasi sebenar.comtoh semata.

sekian.

1 comment:

  1. haa, jom pergi Chagar Hutang, selamat penyu, volunteer program. haahaak~

    ReplyDelete