lil precious

lbdf.lilypie.com/TikiBlogger.php/Ce1y

Thursday, March 7, 2013

almost 5 months

assalamualaikum,

kalu tengok tajuk mesti bajet macam dah pregnant nak masuk 5 bulan.hikss..macam pagi tadila aku cek in kat Klinik Kesihatan Bukit Payung,kak miza terus komen tanya ada isi ke tak?sensitip kalu bab2 klinik kesihatan ni.almaklumlah ibu2 mengandung kan wajib ke sini.hehehe..insyaAllah i will and soon going to Klinik Kesihatan for that one reason. =)

nak cite sal 5 bulan.pejam celik dah nak masuk 5bulan berjauhan dengan suami. tahun lepas aku hantar iskandar bulan 10.ni dah bulan 3..tibe2 cepat pulak.after hantar iskandar tu setiap hari rasa laaamaa sangat.dahla bulan 11 dgn 12 cuti.memang termenung jauhla aku ni.rasa patah kaki..nangis tu mcm dah jadi makanan ruji.aku macam takboleh terima jugakla dia ke sana untuk setahun.

then abes cuti n start keje,baru rasa OK sikit sebab bz sgt kan.ok la at least aku takde buang masa pikir bila suami nak balik jee..n now i am counting days for him to come home!rasenye ade dalam sebulan lebey kot.jom membilang hari! excited sangat2 ni,dahla da lame tak skype,just bbm n tgok gambo2 je.tapi bersyukur sgt2 sebab masih dapat berhubung walau dipisahkan dengan benua dan lautan.hehe

aku xtaula orang lain tapi 5bulan tu satu jangka masa yang agak lama untuk pasangan yang baru mendirikan rumah tangga macam aku ni.kami menikah kemudian dalam masa 3 minggu camtu suami dah ke seberang laut..masa tunang ritu dengan yakin cakap boleh terima sebab dah memang tugas dia kan.tapi sekarang ni kena kuatkan hati dan perasaan.alhamdulillah Allah sentiasa disisi dan family n family in law pun sgt2 supportive.love u olls! yang paling penting,rasa macam bercinta gtuww.hiks

untuk pasangan yang berjauhan seperti saya,ada hikmah di sebalik semua yang terjadi.akan hadir manisnya di kemudian hari..untuk yang memang tinggal sebumbung,anda sangat beruntung!alhamdulillah..=)


No comments:

Post a Comment